Zwroty i reklamacje

Towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Jednak nie jest potrzebny? Za duży/ za mały? Po prostu nie taki?

Jeżeli nie minęło 14 dni od dostarczenia przesyłki, możesz go zwrócić bez dodatkowych kosztów!

Pamiętaj, że towar nie może być używany oraz powinien być w oryginalnym opakowaniu.

Bez różnicy jakim kurierem dostarczyliśmy Twoje zamówienie - zwróć jak Ci wygodniej!

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Wypełnij formularz zwrotu   >> kliknij tutaj <<

Pamiętaj, żeby zaznaczyć czy chcesz zwrócić towar czy wymienić go na inny.

2. Spakuj towar, formularz i oryginał paragonu (jeżeli dokumentem sprzedaży jest faktura nie musisz jej załączać do paczki)

  • Zwrot DPD- odbiór paczki kurierem Niestety nie ma mamy wpływu w jakich godzinach pojawi się kurier, dlatego najlepiej jeśli do odbioru podasz adres firmy. Zadzwoń 508 329 128, a my umówimy kuriera po odbiór. Kurier będzie miał gotową etykietę.

 

  • Zwrot Inpostem Wybierz tę opcję jeśli Twoja paczka nie jest większa niż 41 × 38 × 64 cm i nie cięższa niż 25 kg - w przeciwnym razie nie zmieści się do paczkomatu!

Wypełnij formularz na stronie szybkie zwroty Inpost (kliknij tutaj)

Po zatwierdzeniu przez nas zwrotu otrzymasz mailem i SMSem KOD ZWROTU, który należy napisać na paczce (adres nie jest konieczny). Nadaj przesyłkę w dowolnym paczkomacie Inpost wpisując kod zwrotu.

 

Gdy tylko paczka do nas dotrze, odezwiemy się do Ciebie :)

 

Coś nie tak? Nie czekaj z reklamacją!

Zgodnie z art. 568 par. 2 i 3 masz rok czasu od momentu zauważenia wady do jej zgłoszenia. Reklamacja jednak może zostać odrzucona, gdy doszło do użytkowania towaru po zauważeniu wady, co w konsekwencji doprowadziło do takiego zniszczenia, którego nie da się naprawić. A mogłoby być to zrobione, gdyby towar został oddany niezwłocznie po zauważeniu wady.  Niezwłocznie, czyli w najbliższym, możliwym dla Ciebie terminie.

 

Jeżeli reklamujesz buty lub odzież, zadbaj o to, aby produkt był czysty.  Gdy oddasz np. buty w stanie cóż… nagannym (brudne, ubłocone) reklamacja może zostać odrzucona z powodu braku właściwej dbałości o ich użytkowanie.

 

Chcesz reklamować produkt?

Nie ma problemu! Reklamuj czyli… jak to zrobić

Niezwłocznie poinformuj nas, że chcesz reklamować towar. Możesz to zrobić:

Aby usprawnić proces reklamacyjny, prosimy o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu.

 

Ustalimy z Tobą dogodny sposób dostarczenia do nas reklamowanych produktów:

  • DPD
  • Szybkie Zwroty Inpost