Towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Jednak nie jest potrzebny? Za duży/ za mały? Po prostu nie taki?
Jeżeli nie minęło 14 dni od dostarczenia przesyłki, możesz go zwrócić bez dodatkowych kosztów!
Pamiętaj, że towar nie może być używany oraz powinien być w oryginalnym opakowaniu.
Bez różnicy jakim kurierem dostarczyliśmy Twoje zamówienie - zwróć jak Ci wygodniej!
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Wypełnij formularz zwrotu >> kliknij tutaj <<
Pamiętaj, żeby zaznaczyć czy chcesz zwrócić towar czy wymienić go na inny.
2. Spakuj towar, formularz i oryginał paragonu (jeżeli dokumentem sprzedaży jest faktura nie musisz jej załączać do paczki)
Wypełnij formularz na stronie szybkie zwroty Inpost (kliknij tutaj)
Po zatwierdzeniu przez nas zwrotu otrzymasz mailem i SMSem KOD ZWROTU, który należy napisać na paczce (adres nie jest konieczny). Nadaj przesyłkę w dowolnym paczkomacie Inpost wpisując kod zwrotu.
Gdy tylko paczka do nas dotrze, odezwiemy się do Ciebie :)
Coś nie tak? Nie czekaj z reklamacją!
Zgodnie z art. 568 par. 2 i 3 masz rok czasu od momentu zauważenia wady do jej zgłoszenia. Reklamacja jednak może zostać odrzucona, gdy doszło do użytkowania towaru po zauważeniu wady, co w konsekwencji doprowadziło do takiego zniszczenia, którego nie da się naprawić. A mogłoby być to zrobione, gdyby towar został oddany niezwłocznie po zauważeniu wady. Niezwłocznie, czyli w najbliższym, możliwym dla Ciebie terminie.
Jeżeli reklamujesz buty lub odzież, zadbaj o to, aby produkt był czysty. Gdy oddasz np. buty w stanie cóż… nagannym (brudne, ubłocone) reklamacja może zostać odrzucona z powodu braku właściwej dbałości o ich użytkowanie.
Chcesz reklamować produkt?
Nie ma problemu! Reklamuj czyli… jak to zrobić
Niezwłocznie poinformuj nas, że chcesz reklamować towar. Możesz to zrobić:
Aby usprawnić proces reklamacyjny, prosimy o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu.
Ustalimy z Tobą dogodny sposób dostarczenia do nas reklamowanych produktów: