Regulamin

Sklep internetowy www.waldeck.com.pl jest prowadzony przez firmę: 

WALDECK 
Akcesoria Leśne 
Natalia Spychalska-Zięba 
07-410 Ostrołęka 
ul. T. Zawadzkiego "ZOŚKI" 6
NIP 758 225 24 81

Regulamin sklepu internetowego: www.waldeck.com.pl

  • I. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
    1. Przedmiotem transakcji są produkty znajdujące się w ofercie w chwili składania zamówienia.

  • 2. Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych i objęte gwarancją producenta.

  • 3. Ceny wszystkich towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich.

  • 4. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie w momencie ukazania się nowego katalogu produktów KOX, jak również w ciągu roku, jeśli po stronie naszych dostawców dojdzie do korekty cen.

  • 5. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

  • 6. Sprzedaż promocyjna dotyczy ograniczonej liczby i ważna jest do momentu wyczerpania zapasu towarów objętych tą formą sprzedaży.

  • 7. Oferty promocyjne nie łączą się z innymi ofertami korzystniejszych zakupów np.: zakup zestawów.

  • 8. Na wszystkie zamówione towary wystawiany jest dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura zakupu, który dołączony jest do każdej przesyłki.

  • 9. W rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego przedsiębiorcy – klientowi, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę Sprzedaży bezpośrednio niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą (z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) przysługują takie same prawa jak konsumentowi.
  • II. REJESTRACJA I ZAMÓWIENIA
    1.Zarejestrowany klient uzyskuje:
    - możliwość śledzenia statusu zamówienia
    - wglądu w historię zamówień.

  • 2. W celu utworzenia konta klienta należy wypełnić formularz rejestracyjny. Po pomyślnej rejestracji użytkownik otrzymuje na wskazany w formularzu adres e-mail wiadomość z linkiem potwierdzającym poprawność danych. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zmienić zapisane dane bądź też trwale usunąć.

  • 3. Zamówienia można składać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8ºº do 16ºº. Zamówienia on-line całą dobę.
  • 4. Wszystkie złożone w sklepie zamówienia wymagają potwierdzenia w formie elektronicznej. Na wskazany adres e-mail kupującego wysyłana jest wiadomość z podsumowaniem zamówienia i linkiem potwierdzającym poprawność danych. Zamówienia, które nie zostały potwierdzone w ciągu 3 dni od daty złożenia nie są realizowane.

  • 5. Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez kupującego dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedającym i Kupującym umowy kupna-sprzedaży.

  • III. SPOSÓB PŁATNOŚCI
    1. Akceptujemy następujące formy płatności:
    - gotówką przy odbiorze,
    - przelewem na rachunek bankowy numer: 92 1090 2590 0000 0001 4283 2393.
    Towary wysyłane są w momencie, gdy wpłyną na rachunek środki pieniężne. Przesłanie e-mailem potwierdzenia przelewu przyspieszy wysłanie przesyłki. 
  • - kartą kredytową, Blikiem oraz e-przelewem
    Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24, operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

  • IV. WARUNKI I KOSZTY DOSTAWY
    1. Termin realizacji: 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.

  • 2. Przy zakupie części do harwestera termin realizacji: 5 dni roboczych.

  • 3. Towary na zamówienie dostarczane są po uzgodnieniu terminu z producentem.

  • 4. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich DPD lub InPost – zazwyczaj 24 godziny od momentu nadania przesyłki.

  • 5. Koszt wysyłki zamówień o wartości poniżej 450 zł brutto wynosi 15 zł brutto.

  • 6. Wysyłka gratis przy zakupie produktów o wartości powyżej 450 zł.

  • 7. Jeśli towar, który Państwo otrzymacie ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia i opis uszkodzeń lub zauważone braki w towarze. Prosimy o poinformowanie nas o uszkodzeniach lub brakach w ciągu 3 dni od otrzymania paczki.

  • V. ZWROTY I WYMIANY TOWARÓW
    1. Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania dostawy.

  • 2. Zwrócony towar musi być fabrycznie nowy, nie nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta, jeżeli w takim był dostarczony Kupującemu.

  • 3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć:
    - kopię faktury zakupu
    - podać numer faktury VAT, do której sporządzimy korektę
    - oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  • 4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki można wymienić zakupiony towar na inny rozmiar, kolor lub też zupełnie inny towar. Prosimy o kontakt telefoniczny: 508 329 128. Procedura postepowania jak w przypadku zwrotu towaru.

  • 5. Ponosimy koszty zwrotu towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru paczki przez kuriera DPD (niestety nie jesteśmy w stanie umówić kuriera na określoną godzinę).
  • Paczki o wymiarach max. 41 × 38 × 64 cm oraz wadze do 25 kg mogą zostać zwrócone za pomocą Inpost. Należy wejść na stonę szybkiezwroty.pl , wybrać firmę WALDECK oraz wypełnić formularz.
  • Po zatwierdzeniu przez nas zwrotu otrzymają Państwo kod, który należy napisać na paczce, a tę nadać w dowolnym paczkomacie Inpost.

    6. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane na wskazany rachunek bankowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

  • 7. Towar podlegający zwrotowi lub wymianie zostanie wysłany na poniższy adres:
    WALDECK Akcesoria Leśne
    Natalia Spychalska-Zięba
    ul. T. Zawadzkiego "ZOŚKI" 6
    07-410 Ostrołęka

  • VI. REKLAMACJE
    1. Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.

  • 2. W razie wykrycia wad powstałych z winy producenta w towarach nie zużytych, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

  • 3. Reklamowany towar należy odesłać na wyżej wskazany adres. Do przesyłanego towaru należy dołączyć:
    • dowód zakupu
    • zgłoszenie reklamacyjne.

  • 4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu oraz naturalne zużycie.

  • 5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
  • VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - POLITYKA PRYWATNOŚCI
    1. Dane osobowe gromadzone są przez Firmę WALDECK Akcesoria Leśne z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002r.

  • 2. Zalogowanie się do sklepu oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych przez Firmę WALDECK Akcesoria Leśne.

  • 3. Każdy Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny 508 329 128 lub drogą on-line elektroniczną: biuro@waldeck.com.pl.

  • 4. Złożenie zamówienia w sklepie www.waldeck.com.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.