I.WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW 1. Przedmiotem transakcji są produkty znajdujące się w ofercie w chwili składania zamówienia.
2. Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych i objęte gwarancją producenta.
3. Ceny wszystkich towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich.
4. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie w momencie ukazania się nowego katalogu produktów KOX, jak również w ciągu roku, jeśli po stronie naszych dostawców dojdzie do korekty cen.
5. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
6. Sprzedaż promocyjna dotyczy ograniczonej liczby i ważna jest do momentu wyczerpania zapasu towarów objętych tą formą sprzedaży.
7. Oferty promocyjne nie łączą się z innymi ofertami korzystniejszych zakupów np.: zakup zestawów.
8. Na wszystkie zamówione towary wystawiany jest dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura zakupu, który dołączony jest do każdej przesyłki.
9. W rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego przedsiębiorcy – klientowi, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę Sprzedaży bezpośrednio niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą (z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) przysługują takie same prawa jak konsumentowi.
II. REJESTRACJA I ZAMÓWIENIA 1.Zarejestrowany klient uzyskuje: - możliwość śledzenia statusu zamówienia - wglądu w historię zamówień.
2. W celu utworzenia konta klienta należy wypełnić formularz rejestracyjny. Po pomyślnej rejestracji użytkownik otrzymuje na wskazany w formularzu adres e-mail wiadomość z linkiem potwierdzającym poprawność danych. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zmienić zapisane dane bądź też trwale usunąć.
3. Zamówienia można składać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8ºº do 16ºº. Zamówienia on-line całą dobę.
4. Wszystkie złożone w sklepie zamówienia wymagają potwierdzenia w formie elektronicznej. Na wskazany adres e-mail kupującego wysyłana jest wiadomość z podsumowaniem zamówienia i linkiem potwierdzającym poprawność danych. Zamówienia, które nie zostały potwierdzone w ciągu 3 dni od daty złożenia nie są realizowane.
5. Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez kupującego dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedającym i Kupującym umowy kupna-sprzedaży.
III. SPOSÓB PŁATNOŚCI 1. Akceptujemy następujące formy płatności: - gotówką przy odbiorze, - przelewem na rachunek bankowy numer: 92 1090 2590 0000 0001 4283 2393. Towary wysyłane są w momencie, gdy wpłyną na rachunek środki pieniężne. Przesłanie e-mailem potwierdzenia przelewu przyspieszy wysłanie przesyłki.
- kartą kredytową, Blikiem oraz e-przelewem Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24, operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
IV. WARUNKI I KOSZTY DOSTAWY 1. Termin realizacji: 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.
2. Przy zakupie części do harwestera termin realizacji: 5 dni roboczych.
3. Towary na zamówienie dostarczane są po uzgodnieniu terminu z producentem.
4. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich DPD lub InPost – zazwyczaj 24 godziny od momentu nadania przesyłki.
5. Koszt wysyłki zamówień o wartości poniżej 450 zł brutto wynosi 15 zł brutto.
6. Wysyłka gratis przy zakupie produktów o wartości powyżej 450 zł.
7. Jeśli towar, który Państwo otrzymacie ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia i opis uszkodzeń lub zauważone braki w towarze. Prosimy o poinformowanie nas o uszkodzeniach lub brakach w ciągu 3 dni od otrzymania paczki.
V. ZWROTY I WYMIANY TOWARÓW 1. Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania dostawy.
2. Zwrócony towar musi być fabrycznie nowy, nie nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta, jeżeli w takim był dostarczony Kupującemu.
3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć: - kopię faktury zakupu - podać numer faktury VAT, do której sporządzimy korektę - oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki można wymienić zakupiony towar na inny rozmiar, kolor lub też zupełnie inny towar. Prosimy o kontakt telefoniczny: 508 329 128. Procedura postepowania jak w przypadku zwrotu towaru.
5. Ponosimy koszty zwrotu towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru paczki przez kuriera DPD (niestety nie jesteśmy w stanie umówić kuriera na określoną godzinę).
Paczki o wymiarach max. 41 × 38 × 64 cm oraz wadze do 25 kg mogą zostać zwrócone za pomocą Inpost. Należy wejść na stonę szybkiezwroty.pl , wybrać firmę WALDECK oraz wypełnić formularz.
Po zatwierdzeniu przez nas zwrotu otrzymają Państwo kod, który należy napisać na paczce, a tę nadać w dowolnym paczkomacie Inpost.
6. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane na wskazany rachunek bankowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
7. Towar podlegający zwrotowi lub wymianie zostanie wysłany na poniższy adres:
WALDECK Akcesoria Leśne Natalia Spychalska-Zięba ul. Rolna 36 07-410 Ostrołęka
VI. REKLAMACJE 1. Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
2. W razie wykrycia wad powstałych z winy producenta w towarach nie zużytych, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
3. Reklamowany towar należy odesłać na wyżej wskazany adres. Do przesyłanego towaru należy dołączyć: • dowód zakupu • zgłoszenie reklamacyjne.
4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu oraz naturalne zużycie.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - POLITYKA PRYWATNOŚCI 1. Dane osobowe gromadzone są przez Firmę WALDECK Akcesoria Leśne z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002r.
2. Zalogowanie się do sklepu oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych przez Firmę WALDECK Akcesoria Leśne.
3. Każdy Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny 508 329 128 lub drogą on-line elektroniczną: biuro@waldeck.com.pl.
4. Złożenie zamówienia w sklepie www.waldeck.com.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.